Convertéronse da súa mala vida - Xon 3, 1-5. 10

Domingo 3 Tpo. Ordinario - ciclo B


PREGARIAS PARA MEDRAR 
EN ILUSIÓN

Señor Xesús,
ben ves como ando moitas veces,
coas ilusión tiradas polo chan.

Nin teño ganas de traballar,
nin teño ganas de estar cos amigos,
nin teño ganas dos proxectos comunitarios,
nin teño ganas sequera de estar contigo.

Pésame o corpo e pésame o espírito,
pésanme os meus fallos e os fallos dos demais,
pésame o fracaso,
pésame o fracaso dos pobres no mundo.

Conto coa túa axuda, Xesús.
Eu sen ti non podo nada;
sen os meus compañeiros non podo nada.
Como che agradezo a ti e a eles
a paciencia que tedes comigo
e a ilusión que tantas veces me renovades!

Como me alegraría
de ver que a túa ilusión prende en min!
Como me alegraría tamén
de ver que outros recuperan os ánimos
grazas a min!

Xesús, os teus camiños gústanme;
contigo e coas túas cousas son feliz.
No que en poida e saiba e valla,
conta comigo.


Comentarios

Publicacións populares