ORACIÓN POLA SAGRADA FAMILIA

COMO A FAMILIA DE XESÚS, MEU DEUS!
Axúdame, Señor, a ser como a Familia de Nazaret!


Como XESÚS:
disposto a dalo todo aínda a risco de recibir moi pouco;
silencioso e amando cando todos falan ou traizoan;
espido das riquezas que o mundo persegue,
pero cheo do misterio do amor de Deus;
pobre pero dono do gran tesouro que Deus depositou en min;
pequeno fronte a toda pretensión
por ser grande e poderoso á conta dos demais.

Como MARÍA:
mirando cara ao ceo en busca da voz de Deus;
cultivando a sinxeleza para gozar co pouco que necesito para vivir;
recibindo con gozo ao Deus vivo
e afastado dos falsos deuses que non salvan;
abrazando a Xesús, o único Salvador,
e pondo no seu xusto sitio todo o que del me separa.

Como XOSÉ:
coas miñas dúbidas pero buscando respostas;
cos meus silencios pero optando por ti, meu Deus;
cos meus infinitos cansazos pero apoiado en ti;
co meu esforzo por seguirche sempre
na alegría do fogar e no duro traballo de cada día;
buscando e estrañando cumprir sempre a túa vontade, Señor da miña vida.

Concédeme, o meu Deus, o amor que Xesús nos trae,
a confianza coa que María cre e espera en ti
e a fe de Xosé para descubrirte e amarte sempre.


COMO A FAMILIA DE XESÚS, DEUS MIO!
Axúdame, Señor, a ser como a Familia de Nazaret!



Isidro Lozano



Comentarios

Publicacións populares